14 juni 2016

Dålig bloggare

Fy på mig va dålig jag är att skriva här just nu :)

Ledig i 3 dagar och fint väder så de känns rätt bra just nu.

Idag har vi varit på återbesök med Electra och hennes blodöra, hade en
operationstid idag men som tur va så behövde de inte operera.

Vi ska fortsätta med dropparna och så fick hon tabletter oxå som vi
ska köra tills nästa återbesök.

I söndags va vi med sonen med fam. till ståbrottet i Sala (tror de heter så)
Vi tog med fika och satt bara där och njöt :)


I går när jag kom hem från jobbet så hade nån snäll pippi
skitigt på hela fönstret så idag fick jag putsa de igen (suck)


Tror både jag och hundarna njuter av att värmen är tillbaka igen :)


Nu måste jag nog ha lite kaffe om 
jag ska hålla mig vaken, är så trött just nu Zzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....