30 januari 2016

Sjukstuga


Äntligen är jag frisk igen, lite småförkyld än men de
är ingenting mot för vad jag varit.
Nu är jag i alla fall på benen igen och de ska bli skönt att komma
tillbaka till jobbet igen.

Ny kapsel maskin då den andra gjorde så äckligt vanligt kaffe.
Denna är en Tassimo som har vanligt Gevalia kaffe :)


Latte Macchiato Caramel är skit god :)


Jessica har kommit hem från Thailand
och hade köpt en så fin glas ring åt mig och en kivi  kniv 
som är så vass.


Mamma och pappa kom hem från Thailand i onsdags.
Nya sandaler som är så sköna och fina :)


Fina glas underlägg från Thailand.
Jag har letat här hemma men hittar inga fina.


Nu ska vi njuta i soffan och glo på tv





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...