08 januari 2016

Julen borta

Ledig i hela 4 dagar nu så jag njuter :)

I går va de så kallt så usch. 
Jag älskar vinter och snö men gillar inte när de är så kallt.


I går köpte vi nytt bord till vardagsrummet.
Gillade inte detta då de va så ostadigt med 3 ben.


Detta är lite större så de blev perfekt och så är de stadigt :)


Idag har jag städat bort alla jul och dammat och storstädat toaletterna,
så nu är de bara golven kvar sen tar vi en härlig helg :)


Denna luktar så gott, man har den i diskmaskinen men de
luktar i hela köket.
Nått som jag inte kan vara utan.


Ha en härlig helg för de ska jag ha :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...