17 september 2015

Vet. igen

I går blev Selma värre och kissade och kissade så jag
trodde aldrig de skulle ta slut :)



Pratade med vet. igen så nu ska hon gå på smärt stillande så
länge de behövs. Troligtvis så flyttade stenarna
på sig i går så hon fick svårt att kissa.

Idag är de bättre som tur är. Nästa gång de händer så kommer hon
inte ha så ont som hon hade igår då hon har smärt stillande i sig.
och de är ju skönt att veta :)

Nästa vecka ska vi lämna ett urinprov så dom får 
kolla så hon inte dragit på sig en urinvägsinfektion igen.

Mina blommor har fastnat i räcket och växer efter de nu :)


Hämtade mitt nya skydd till mobilen idag från Wish :)


Sista lediga dagen då jag går på min helg i morgon :(

Ångest som vanligt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...