06 september 2015

Grejer från Wish

Så är denna helg snart över.

I går va vi och hälsade på mamma och pappa och
idag har vi hälsat på syrran.
Redan 3 av mina fyra lediga dagar har gått, har ingen söndags
ångest då jag är ledig i morgon :)

I fre så tog jag hundarna med mig och gick förbi Jessica och där
fick dom syn på Byske innanför glasdörrarna och de va så
spännande så dom ville inte gå hem :)


Vet inte hur My snurrat in sig i dynan hahahah


I fre så kom mina sminkborstar från Wish.

Väntar lite mer grejer som inte kommit än.
Älskar att beställa från Wish då de är såååå billigt :)


Nu ska vi mysa i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....