29 mars 2015

Ut med gammalt in med nytt

Godkväll

Idag har vi äntligen köpt ny soffa och sålt den gamla.
Hon som ska ha soffan hämtar den på ons då hon flyttar till Västerås.

I morse skulle vi ha åkt till sonen då han skulle tatuera mig, men
Aston är magsjuk och de är inget jag vill ha så vi tar de nästa
helg i stället :)

Så vi bestämde oss för att köpa soffan vi tittade på för några veckor.
Som tur va fanns den hemma :)

Casper funderade lite vad vi höll på med när vi tog ut den 
gamla soffan.


Så skönt att slippa denna mjuka soffan som gjort att jag fått så
ont i ryggen.


Denna är helt annorlunda och hårdare och skönare att sitta i.
Bestämde mig för några veckor sen att sätta lite vår färg
i vardagsrummet och denna gång blev de ljus rosa :)

Ska bara försöka hitta tunna rosa gardiner men de är inte de lättaste.


Rosa ljuslyktor 


Nu är de kväller och jag ska inte göra nå mer än att
se på tv och så blir de tidigt i säng :)


Njut av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...