25 mars 2015

Rosa färg och ont i tass

 Godkväll

Efter jobbet idag åkte jag till Rusta för att köpa deras
ljusrosa filtar dom hade för 10:-
Perfekt som hundfiltar men tyvärr va dom slut.

Vill ha in lite ljus rosa i vardagsrummet nu till våren.

Hittade i alla fall en ny pläd till soffan och 2 kuddar.


Sen hittade jag 2 rosa lyktor.
Färgen är inte rättvis på bild, mycket finare rosa i verkligheten :)


När jag klev innanför dörren hemma så möttes jag av Casper
på 3 ben :(

I söndags så haltade han och sen dess har han inte haltat.
Men nu sätter han absolut inte ner tassen, men jag kan klämma och 
känna utan att han säger något.

Så i morgon fick jag ta ledig för vi ska till vet.
Han mår i alla fall bra förutom tassen och han hoppar upp och ner
ur soffan på sina 3 ben :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...