20 december 2014

Det blev inget jobb

Godkväll

Sist jag skrev va jag feberfri och såg fram emot att börja jobba igen.

Men efter en hel dag feberfri så började helvetet om :(

Så nu är jag inne på andra veckan med denna förkylning, har sovit massor denna vecka
så nu orkar jag inte sova mer :)

Va hos doktorn i veckan och hade en sänka på 75 så jag blev skickad till lungröntken
då läkaren trodde jag hade lunginflammation.

Hittades inget på mina lungor så dommen blev ett jävla jobbigt virus som inte vill ge sig.
Ska jag vara ärlig så tror jag inte att de blir något jobb för mig innan jul, får nog förlänga
mitt intyg en dag och sen hoppas på att jag är frisk efter julledigheten.

I morse vaknade jag med ögoninflammation så de räcker inte med hosta och en näsa
full med snor haha.

I går gjorde jag i alla fall nya nyårs naglar, så glad att jag orkade fixa naglarna
som jag skulle gjort i början på veckan men då orkade jag inte.


Idag har jag varit och träffat min underbara trollunge :)


När vi åkte hem svängde vi in på LM i Enköping och där hittade jag
metall tatueringar som jag beställde i tors från Fyndiq.

Tycker dom är så snygga och så slipper man ju ha armband och ringar :)


Nu ska jag mysa i soffan och bara ta de lugn.


Ha en skön kväll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....