25 december 2014

Borta bra men hemma bäst

God fortsättning.

Har nästan nyligen kommit hem och de är så skönt :)

Har varit 3 intensiva dagar men så mysiga dagar.

Dan före julafton åkte vi till mamma, dit kom oxå sonen med fam. och min moster.
Vi spelade Bingolotto så de blev ganska så sent.

På Jul får man äta en massa godis och de gillade detta busfrö :)


Julafton va de ju oxå full fart hela dagen/kvällen.

William öppnar sina julklappar.


Sen va de Astons tur och denna stora lastbil va häftig :)


Idag kom syrran med fam. så idag va de dags för julklappar och skrapning
av lotter.

Hundarna va sååå trött idag :)


Kallt men fint ute.



Denna blinkande tavla fick jag av Fanny och jätte fina filtar :)


Av Johanna fick jag en fin stjärna som vi ska hänga upp i burspråket.

Denna ljusbricka fick jag av sonen med fam.


Fick en tändare av Aston där de står Farmors tändare.

Tomten som heter Anders fick jag av min syster.


Nu ska jag krypa upp i min sköna soffan och njuta av tystnaden.

Ha en mysig kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....