13 augusti 2014

Semestern slut

Hejsvejs

Nu har jag börjat jobba igen. Har redan jobbat 2 kvällar och de har gått galant och fort :)

Tur jag trivs med mitt jobb och där jag är nu, så jag hade inte ens ångest i söndags :)

Nu är de bara 2 kvällar kvar denna vecka sen är jag ledig 3 dagar :)

I söndags va vi hos sonen och firade Aston som fyllt 2 år.
Herre gud va tiden går fort, tyckte nyss han föddes.


De va så trevligt att träffa alla och massor av barn va de och vädret va perfekt för att vara ute :)

Nu ska jag dricka lite kaffe sen snart sätta lite fart innan jag åker till jobbet.
Ska åka lite tidigare idag och fika med min arbetskamrat innan hon åker hem.

Ha en skön dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...