23 augusti 2014

Lite shopping

Idag är de höstmarknad här i stan.
Självklart blev de lite shopping i spöregnet :)

Ny väska så klart :)
Lite större modell så jag får ner matlådor och vattenflaska när jag ska jobba.


Armband med rosa dödskallar


och äntligen hittade jag en ny plånbok.


Sen blev de en snabbis in på kapahl då jag inte fick tag i nån lång kjol på marknaden.

Skulle ju ha den nu när vi ska iväg på kräftskiva, men är ju rena hösten
ute så jag böt nyss om till jeans då vi ska sitta ute.

Nu ska jag packa ner allt och gå i väg straxt.
Skönt att vi ska käka tidigt för jag ska jobba i morgon :)

Ha en trevlig lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....