19 februari 2014

Permiterad

Godkväll

Är så trött just nu så jag har svårt att hålla mina ögon öppna :)
De beror säkert på att jag jobbat idag och är inte van att gå upp tidigt på morgonen.
Har varit bortskämd ganska länge med att inte jobba, då jag mest jobbar kvällar
och eftersom brukaren är på sjukhus så har vi ej jobbat kvällarna utan bara dagtid.

I morgon är jag ledig och sen på fre är de min sista dag sen är jag permiterad tills brukaren
kommer hem, vilket inte känns så bra då jag hatar att måsta gå till arbetsförmedlingen.
Ja ja de är som de är, d som är jobbigast är att inte veta hur länge detta blir, men på Ons 
nästa vecka ska jag till en ny brukare och kolla på jobb som vikarie så länge jag är arbetslös kan 
jag ju hoppa in där.
Mycket bättre än att gå hemma hela tiden för då blir jag nog galen.
Har ju lite tur då min förr chef hörde av sig till mig i går och undrade om jag fortfarande hade jobb
då hon behövde en bra assisten och tänkte då på mig.
Lite roligt va de och perfekt då jag blir arbetslös på måndag :)

Nu ska jag hänga lite tvätt sen återgå till soffan och kämpa med att hålla mig vaken ett tag till :)

Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Tråkigt att du blivit permiterad men det låter ju som det kommer att lösa sig för dig ändå .. skönt =)

    Jag har säkert frågat på FB men äter du D-vitamin? Och om du gör det, ser du till att få i dig minst 2000E i såna fall? Annars rekommenderar jag dig det .. =)

    Ha det bäst o trevlig helg!
    Kram Patricia

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....