09 februari 2014

Legat sjuk

Helt korkat att jag blev sjuk igen, va ju inte så längesen jag va de :(
Förra sön. så började de på kvällen klia i halsen och när jag vaknade kl:06 då frös
jag så jag hackade tänder.
Så jag har legat i nästan 3 dagar med feber och hosta och dag 2 då va de mannens tur att åka
på skiten, så vi har legat båda 2 här hemma och mått pest :(

I morgon är de tänkt att jag ska börja jobba, mår ok men har ingen ork och hostan är kvar.

Men orken kan ju bero på detta mörker som är oxå.

I går va vi till Dollar för jag skulle kolla efter små ljus lyktor men hittade inga, men hittade
däremot nya kudd fodral till mina kuddar :)


Idag har vi  varit i Bålsta och hälsat på syrran och nu har vi tänt en massa
ljus och ska glo på tv resten av kvällen :)

Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....