18 september 2013

Värdens gulligaste granne

Hej hopp

Ledig dag och jag njuter vill ja lova :)
Har nyss varit och solat och nu sitter jag här och latar mig med lite kaffe.
Ska garanterat fortsätta att lata mig hela kvällen.

Vädret är bättre idag än de varit dom 2 sista dagarna och jag märker att jag
mår mycket bättre så fort solen tittar fram.
Jag hoppas verkligen att vädret stämmer här för då ska de bli fint i helgen, och då
blir de garanterat hoj åkning då man nu måste passa på så fort de är bra väder
för snart ställs hojen in för vintern.

Jag har värdens bästa granne och vän, Jessica är så gullig, när hon är och handlar och ser
något som är Ullis som hon säger, då köper hon de :)
Häromdagen ringde hon och sa.. ja har köpt nått till sig :)

och så kom hon med detta som man klistrar på skal :)
Jag gillar ju döskallar och bling bling :)


Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och slappa
och invänta ios7 som släpps idag och då ska jag självklart fixa de och se vad som är nytt :)

Ha en härlig dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....