05 september 2013

Döskallar och nitar

Gillar modet som är nu med alla nitar, ja har alltid varit galen i nitar.
Tur man spar dojor som man gillar för nu är de på modet igen :)
Har inte använt dom på några år men till hösten ska dom användas :)


Fick min snusnäsduk med dödskallar idag som jag beställt från Fyndigt.
Beställde även stjärn nitar som jag kanske ska sätta på min jeans jacka.


Sommarvärmen håller i sig än :)


Idag har varit så varmt och skönt så jag tog en promenad med Jessica och
hämtade Maya och Freya på dagis.
Förmiddagen blev de storstädning här så nu är allt klart här hemma för en ledig helg.
Jobbar dag i morgon bara sen är de helg )

Nu ska jag glo på tv:n
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...