27 augusti 2012

Ganska lugn natt


Natten har varit ok.
Vaknade straxt före 3 då My gnydde och gnällde, svårt att veta om de gör ont eller
om de är nått annat fel.
Men kom på ganska snabbt att hon kanske va kissnödig då hon inte kissat sen i lördags efm.
Gick upp och tog ner henne från sängen då hon antagligen inte vågade hoppa ner själv.
Kanske lite svårt att bedöma med ett öga, tratt och mörker.

Då hon kom ner på golvet kutade hon fort ut i köket sen in i ett av rummen och sen
till dörren, frågade om hon va kissnödig, då åkte svansen upp på ryggen och hon viftade på den :)
Då förstod jag att hon va nödig, och hon kissade när hon kom ut och sen drack hon vatten
och sen somnade hon som en stock och sov tills morgon utan att ens röra sig :)
När vi vaknade hoppade hon själv ner från sängen och idag har hon till och med
lagt sig i korgen där hon brukar ligga :)

Tyvärr vill hon inte äta men tror de beror på tratten som hon gör allt för att försöka bli av med.
Lite fil har jag fått i henne men de är lite.
Jag är nöjd bara hon dricker vatten just nu :)

Vet inte va jag ska roa mig med idag då jag inte kan lämna My, får väl roa mig med att baka kanske :)

Nu dags att ta ut lite hundar.

1 kommentar:

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....