17 juli 2012

Sovit dåligt


Godmorgon

I natt har jag knappt sovit alls. 01.00 inatt låg vi och glodde på film, ingen av oss va speciellt trötta.
Gubben skulle upp kl: 04.40 för att åka till Åland med ett gäng på hoj. Kan inte tänka mig han va så
pigg när han väl skulle upp och feber hade han oxå :(
Jag vaknade 08.00 och fattar inte varför jag gick upp, för jag skulle nog behöva sova lite mer, har snurrat
halva natten.
Men men jag piggnar nog till efter några koppar kaffe :)
Tar hundarna med mig och åker ut till landet idag, sen får vi se närjag kommer hem.
Nu måste ja ha lite mer kaffe.
Ha en skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...