18 juli 2012

Måste få sova


Hemma efter ett besök på landet.
Åkte dit igår eftersom sambon åkte till Åland. Sååå skönt att vara hemma igen.
Har inte sovit ordenligt på 2 dygn så jag hoppas verkligen att jag kan sova i natt för jag är sååå
trött och slut.

Idag åkte mamma, pappa och jag till Sala och gick runt och tittade lite i affärer.
Va hemma vid 16.30 och packade upp direkt och sen bjöd Jessica över mig på kaffe.
Medans Jessica lagade mat tog jag med mig Maya ut till lekparken så kl 19 va jag hemma.

Så nu har jag duschat och käkat middag, så resten av kvällen blir i soffan.
Imorgon kommer äntligen gubben hem, som jag saknar massor :)

Jessica och jag ska ta en promenad i morgon med barnen och kolla på en dopklänning
som Freya ska ha när hon döps.

Nu är de inte långt kvar tills...... De berättar ja en annan gång :)
Ha en härlig kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...