20 juni 2012

Stress och stress

Fy sjutton vilket stress de ska vara ibland, blir helt slut.
Hundar som ska badas, trimmas, lämnas på trimm och hämtas.
Jag är helt slut redan och dagen är lång.
Snart ska my hämtas, känns som jag nyss va där och lämnade henne.
Sen hem och ut med resten av flocken och sen ska dom ha mat.
Efter de ska Jessica och jag ut och gå våran dagliga promenad som vi måste ta senare idag
för hon hade oxå lite att göra idag.

Så i morgon har jag bestämt att bara packa inför midsommar och ta hand om mig själv.
Sen när Thomas kommer hem vid 18 då tar vi hojen och åker nånstans och äter :)
Längtar redan till i morgon hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...