05 juni 2012

Fullt ös idag

Full fart som vanligt, så nu sitter jag och håller på att somna.

Städning och doning på förmiddagen sen på efm. tog jag och Jessica våran dagliga promenad och
som vanligt hämtade vi upp Maya från dagis på hemvägen. Sen hem och tvätta av sig och sen åkte
vi till Ica Maxi och handlade lite.
När vi kom hem var de dags att gå ut med hundarna och ge dom mat.
Sen fick jag äntligen ta den behövliga duschen och nu är jag såååå trött fast jag druckit kaffe :)

Fick upp lampan ovanför bordet idag, ska bli kul å se hur de ser ut när den lyser i kväll :)


Fick se att min svartöga börjat blomma, fast de varit så kallt.


I morgon hoppas jag verkligen på hojväder :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...