20 oktober 2011

Känner mig nöjd

Sista lediga dagen inför jobbarhelgen och jag har värsta energin :)
Har torkat allt damm, vikit tvätt och kör en maskin till nu, stortsädat badrummen och duschat
alla platsblommor ja har i ena badrummet, kammat igenom hundarna och förberett middagen.
Så nu är d bara golven kvar som ska dammsugas och torkas sen ska jag njuta av kvällen :)
Rätt skönt när allt sånt här är klart och man inte behöver göra nått när man kommer hem efter jobbet. Har en bra helg då jag jobbar dag både i morgon och på lördag.
Nu ska jag dricka lite kaffe innan golven tas.
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Bra jobbat!!
    Har dammsugit i allafall men har fastnat här med en kopp kaffe :)

    Vi får se vad jag mer ska göra?
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....