11 oktober 2011

Erbjudande

Dålig bloggare nu men d har varit så mycket med jobbet så d har nästan tagit
upp alla ledig tid oxå, vilket jag inte gillar.
Strulig brukare som byter bolag så fort saker å ting inte passar, så från 1 okt jobbat jag åt ett nytt bolag som är kanon :) men miste tyvärr en bra arbetskamrat då hon inte fick följa med.
Idag är jag ledig och när jag stod i duschen ringde mobilen och när jag sen tittade så va d min förra arbetsgivare. Fick smått panik och undrade va han ville, men ringde i alla fall upp och han hade ett jobb att erbjuda, så nu tänker jag och tänker så jag fått ont i skallen.
Men har i alla fall bestämt att jag ska åka dit och kolla och sen bestämma hur jag ska göra.
D är bara en tidsfråga innan min brukare byter bolag igen då han följer sin systers fotspår och hon har redan bytt efter 2 mån. Men dom kommer aldrig få de bättre förrns dom själva ändrar sig.
Så så ligger d till nu ska jag fundera lite till och ta mig en kopp kaffe sen ska jag och min förra arbetskamrat gå ut med doggarna i de fina väder.
Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Va kul o få jobberbjudande, grattis!!
    Men förstår att fu funderar, men gör som du känner för :)
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....