20 september 2011

Uppdatering

Här kommer en liten uppdatering.
Har så mycket att göra (mycket i huvudet nu med jobb) och när ledig tid kommer så glömmer jag totalt av bloggen :)
Har inte hänt så mycket nytt. Va i alla fall ledig i helgen så i söndags va jag hos Jessica och fixade mina naglar. Vi provade gelén en sista gång och nu verkar de som de sitter :)
Jobbade i går och nu har jag 3 lediga dagar och sen ska jag jobba fre och lör och söndag har jag tagit en semester dag :)
Lite bilder sen ska jag kolla på tv en stund och bara ta de lugnt.
Casper älskar när vi sitter i soffan för då får han ha hela sängen för sig själv, och kan vräka ut sig som han vill :)
Gos i soffan
Hade tur att hitta stövlar på skopunkten
och dessa kunde jag bara inte motstå, såå sköna att gå i
Ropade in en Tens apparat på tradera, och de ångrar jag inte.
Så fort jag kliver upp på morgonen så sätter jag den på min onda stela rygg en halvtimme.
Efter behandlingen så har jag inte ont längre. Använder den 2-3 gånger per dag.
Nu soffmys
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...