25 september 2011

Denna helg gick fort

Så va denna helg över.
Jobbade fre och lör och idag hade jag tagit ledigt. Så idag har vi storhandlat så nu är d fullt överallt igen :)
Nu är jag ledig mån och tis så då ska jag bara ta de lugnt, få se om ja åker till Sura i morgon och kollar på Teijas valpar innan dom flyttar.
Tis. kanske jag ska klippa topparna om tid finns. Sen jobbar ja ons. och tors. sen har jag ledig helg och sen är d nytt bolag på jobbet så då blir d lite ändringar i schemat... till d bättre :)
Nu ska jag kolla tv en liten stund sen lägga mig, är sååå trött just nu.
Natti natti mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...