03 augusti 2011

Heldag med syster och fam.

Vilken härlig dag vi haft idag.
Syrran med fam. har varit här hela dagen :)
När dom kom hit så packade vi fika korgen och stack i väg till en av groparna och badade
och solade, vet inte hur länge vi låg i vattnet och plaskade men länge va de :)
Sen åkte vi hem och käkade och efter de åkte upp till Djäkneberget och fotade och spelade golv, så vi har nyligen kommit hem och jag vill lova att jag nu är sååååå trött.
Så nu ska jag kolla en stund på tv:n sen ska jag sova.
Lite fågelbilder
Natti natti

1 kommentar:

  1. Tack för en härlig dag och vad fina korten blev :) En fin "näsbränna" fick jag också då solen tog rejält när vi plaskade runt i vattnet.Bättrade på den idag när vi var och hälsade på svärfar i Kloten :)och satt ute hela dagen.Så nu är jag röd och grann i hela fejan hahaha. Men så är det när man missar att smörja in sig.Skyll mig själv haha. Tur att det inte gör ont eller svider i alla fall.//Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....