15 augusti 2011

Första dagen gjord

Gick riktigt bra att jobba idag fast d va första dagen efter semester :)
Nu är den gjord och jag är ledig 2 dagar, skönt att börja lugnt :)
Har bara slappat sen jag kom hem.
Lite nya bilder på hundarna på landet.
Casper väntar på husse som åkt iväg
Njuter på landet med dom stora ytorna att springa på :)
Vet inte vad Casper och Electra kollar på men intressant verkar de vara :)
My har solen rakt i ögonen hehe
Skönt med skugga vid bilen. Här ligger Casper ofta.
I morgon ska jag i väg och fixa mina naglar igen :)
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Skönt med mjukstart, så har jag nästa vecka när jag börjar, jobbar en dag och sen ledig två dagar, kan ju inte bli bättre :)
    Fina bilder på vovvarna!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...