02 september 2010

Rensning ute

Hej
I dag har jag fått ett ryck och börja förbereda ute inför vintern.
Slängde tomatplantan som inte gav nå mer tomater, planterade om vintergrönan som
måste stå ute i vinter. Den va ju planterad med änglatrumpeterna och dom ska ju in till vintern.
Blev 2 krukor med vintergröna då dom växt och förökat sig massor sen vi köpte dom :)
Änglatrumpeterna har snart tappat alla blad men nog sjutton så blommar dom.
Väntar med att klippa ner dom tills dom blommat klart. Lyktorna jag hade ute tog jag oxå in nu. En hamnade i burspråket och den andra vet ja inte var jag ska hänga än.
Nu ska jag fixa lite kaffe för T kommer straxt hem.
I kväll kommer sonen och hans polare och ska köra cross igen.
Ha en skön dag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...