06 september 2010

En ny badgrop

Hejsvejs
I dag har vi varit och storhandlat och nu sitter jag här och glor :)
I går åkte vi ut till landet och fikade, hundarna njöt som vanligt av att komma dit och Casper bara sprang och sprang :)
Innan vi åkte till landet så åkte vi in i Tortuna och gick en promenad med hundarna i skogen
och hittade då denna grop mitt i skogen som vi måste bada i men d får bli till nästa sommar.
Vattnet va så rent och d va så mysigt där :)
Selma provsmakade på vattnet :)
Kolla va härligt d ser ut Jag älskar att bada på sånna här ställen mitt i skogen :)
Ha en skön dag/kväll

1 kommentar:

  1. Verkligen mysigt litet ställe, verkar vara ganska så orört.
    Spar badet som sagt till nästa år :)
    Kramis

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....