04 juni 2022

Jag och Molly

Denna helg har jag och Molly varit själva då mannen åkt i väg 
på den årliga hojresan.

I går så städade jag hela dagen sen gick jag och Molly en långpromenad.

I morse sov vi till 10:00 och de va så skönt.

Idag har vi bara slappat och njutit av de fina vädret.

Tog en riktig genomborsting på Molly.


De blev en blå rosett idag.


Testade även Olaplex No 4P idag som jag läst ska vara så bra.

Måste säga wow de funkade verkligen.
Jag fick bort mina gula toner i håret.

Har provat så många olika silverschampon som aldri funkat,
men detta funkade verkligen.


I morgon är de jobbdag igen.
Så nu blir de att slappa och sen i säng i tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...