13 april 2022

Alternativ till trimbord

Så härligt att snön är borta igen, nu får vi hoppas den inte kommer
tillbaka.

Har köpt en galge som jag ska ha när jag 
fönar Molly.
Min tankte va att ha den på bordet där jag fixar henne.
Tyvärr funkade inte de.

Hade ingen lust att köpa ett trimbord, så jag köpte ett bord från Ikea
som funkar exakt lika bra och så mycket billigare.
Köpte en billig matta som jag la på bordet.



Idag är Molly trött och har sovit mest hela dagen.
Hon har nämligen varit sövd och tagit bort sin sista
mjölktand som inte ville släppa själv.


I morgon tror jag de är fullt ös på henne igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...