20 september 2021

Kérastase


Jag bara älskar detta märke.
Har provat många märken när de gäller hår men fastnat helt för Kérastase.

Dessa använder jag just nu.
Mitt hår va så förstört i våras men nu börjar de äntligen bli bra igen.

Mitt hår gick av ganska ordentligt i våras, men har växt så snabbt sen dess.


Nu är jag noga och gör inget själv hemma.
Till våren ska jag slinga håret igen för att de ska bli ljusare.
Så nu är de bara prepparering som gäller för att håret ska må bra.

Eyracure som jag testade för några dagar sen kan jag verkligen rekommendera.
En riktig kur och håret blev som när man varit hos frisören.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...