16 augusti 2021

Äntligen efter 4 månader

I morgon är de dags att äntligen börja jobba igen.
Kommer börja jobba halvtid, men de ska bli så skönt efter
4 månaders sjukskrivning.
Axeln känns rätt bra nu så de kommer säkert att funka.

Denna sommar har varit konstig för mina tomater, som börjat fått
blommor nu alldeles försent. Få se om de hinner komma nå tomater.


Min citron växer, men kommer få vara inne tills nästa sommar.
Den växer inte fort.


I lördags va vi på kräftskiva på jobbet och min kund fyller år snart
så vi gick ihop och köpte en present.

Dessa fick hon fast i lite olika färger från Cult designe.
Så snygga så jag va ju självklart tvungen att köpa jag oxå.
Dessa är för kök men det finns mindre som är till badrum.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...