07 juli 2020

Höstväder

Va till Hedlandet för några dagar sen.
Hittade lite kläder och dessa snygga väskor 😜


Inte alla som har en hund som inredning 😂


Jag har världens bästa vän, kom med dessa smarriga langos till mig 💕
Jag är för lat för att göra själv 😎


Nu känns de som höst ute men förra helgen va de varm och då passade
vi på att åka och bada.
Fick med oss grannens dotter som satt och ritade i mellan baden.


Satt inte hon på filten så kom denna och lånade filten,
eller så låg dom under våra stolar och vilade.


När vi åkte hem såg de ut såhär 💤😂


De är jobbigt att bada.
Första semester veckan nu och de är så skönt.
Jag hoppas verkligen de snart blir varmt igen, vill sola och bada.

En sak till, kanske läser du detta (du vet vem du är)
Jag hoppas du mår jävligt bra nu, passa på för de kommer du INTE att göra så länge till.
Detta är ett löfte 💪 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...