05 juli 2019

Inget semesterväder

Oj nu va de längesen jag skrev här.
Har jobbat en del och haft lite annat att göra.

Nu har jag i alla fall sem. 
Vädret är ju f..n bedrövligt. 13 grader ute och de är Juli 👎💦

Jag hoppas verkligen de blir bättre så man kan få sola och bada.

I veckan har Dante varit här då sonen jobbat borta.
Han kommer även vara här nästa vecka.


Idag fick Casper en ny fin korg, men den la Selma beslag på 😂


Har bytt mina lådor i hyllan till grå i stället för svart
och satt dekorplast upptill, blev så nöjd 😀


Nu ska jag fixa middagen sen krypa ner i soffan med en filt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....