09 februari 2019

Nya glasögon

I söndags vräkte de ner snö. 
Så fint när ovädret va över.


Idag regnar de och man får ha flytväst på sig ute 😂


I torsdags stod jag inte ut längre, va bara tvungen att ta fram mina
dimrosa gardiner och kuddar 👍


Blev så nöjd med ljusslingan i sovrummet.


Har köpte mig en Doftspridare/luftfuktare.
Älskar den och den står på hela dagarna/kvällarna och de
luktar så gott här hemma.

Har beställt en finare från Wish, jag hoppas den kommer snart.


Ny doftspridare i bilen som luktar så gott.
Rituals har så grymma dofter.



Idag har jag hämtat mina nya glasögon.
Ett par vanliga progressiva och ett par solglasögon och linser.

Så ovanligt med progressiva men man vänjer väl sig nångång 😜


Ha en trevlig helg 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...