03 april 2018

Påsken över

 Denna helg har de varit full fart.

I torsdags kom mamma och pappa och fikade.
Självklart så blev de lite gofika då de va påsk. 



I fredags när jag kom till jobbet så låg detta påskägg
på bordet. Jag jobbar på bästa stället med så underbara människor 😍


Efter jobbet i lördags så åkte vi till syrran där vi blev
bjudna på påskmat. Så gott och så trevligt hade vi.
💖


Eftersom jag snart fyller år så fick jag denna fina
vas/skål som nu får stå i köket på bänken.
Tack snälla 😘


Dessa 2 gör inget annat än njuter ute i solen 💕


Nu snart är de dags för ett kort jobb pass sen är de bara
en dag kvar sen är jag långledig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....