10 mars 2018

Nu får våren komma

Idag har vi gjort vår inne, kan inte vänta mer 😂

Vi passade även på att dra fram soffan och dammsuga bakom och i soffan.


Casper sov mitt i allt kaos så gott.


Äntligen fick jag sätta upp mina nya gardiner som
legat och väntat ett bra tag.
Dimrosa sammetsgardiner 👍


Tyvärr gör sig inte färgen rättvis på bild.


Även sovrummet fick rosa sammetsgardiner 
men lite ljusare.


 Nu får våren komma så jag även får fixa på balkongen.

Kapade ju en bit stam från min Änglatrumpet i höstas som
stått i en vas med vatten över vintern. Men som allt här hemma
så växer de så de knakar, så idag va jag tvungen att plantera ner
den i jord.


Helt sjukt hur den har kunna växa såhär redan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...