17 januari 2018

Inredning

Jag älskar inredning och allt som har med de att göra.

Nya höga krukor från Eko blev de till ena lilla rummet.


Nya lampor i dom små rummen oxå från Eko.


Dimrosa sammetsgardiner och kuddfodral till vardagsrummet
som jag ska ha till våren/sommaren.


Dessa höga krukor älskar jag som oxå finns på Eko.
Funderar om jag ska ha dom lägre i köksfönstret men har inte bestämt mig än.


Nu har vi fått snö så de räcker, hoppas den nu får ligga kvar ett tag.


Kolla in mina murgröna som än så länge överlevt i uterummet.
Hoppas dom klarar sig.


Nu blir de lite kaffe och slappa en stund då jag är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...