29 september 2017

Äntligen fredag


Såå skönt att helgen äntligen är här 👏
Nu när hösten är här så är jag som vanligt så trött och tom
på energi, samma sak varje höst 👎

I mitt uterum märks inte hösten.
Änglatrumpeten blommar så fint än.


Mandarinträdet, blommar och de är massor med små mandariner 
och en som är klar.
Snart är de dags att plocka in trädet.


Min nya Iphone har kommit, trodde jag skulle
få vänta länge med den kom på 4 dagar 😊


Månadens GlossyBox kom i veckan, denna gången är
allt i den användbart.
Gillade verkligen denna box.


Dessa ljus är absolut dom bästa
doftljusen. Luktar så gott och länge efter man släckt dom.


Nu ska jag kolla klart på Idol 🎶


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....