19 augusti 2017

Höstens färger

Godkväll

I går firade vi Jessica. Vi fick god indisk mat och sen satt vi
ute och drack vin med tända ljus och hade så trevligt hela kvällen.
De mysiga med att de blir mörkt tidigare på kvällen är
att man kan tända ljus.


Idag fick jag ett ryck och byta gardiner, va lite less
på allt rosa som suttit uppe sen tidigt i våras.
Nu vill jag ha in lite mörkt och mysigt.

Sovrummet fick svarta gardiner 


Burspråket fick en mörk kappa.


I vardagsrummet blev de beige med svart.
Måste hitta beiga kuddar och en pläd nu bara till soffan.


Köket där satt jag upp mina vita gardiner igen, så skönt
att få bort dom rosa.


Nu myser vi bara och tar de lugnt.


I morgon blir de fullt upp med våran familjedag på gården :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....