12 juni 2017

Vart är sommaren?

 Fy va uttråkad jag blir på att de inte är någon värme *suck*

Går inte att planera något för rätt som de är så börjar de regna.

I helgen har vi inte gjort så mycket.
Va till Lindex där dom hade 50% och hittade en
gammelrosa bomberjacka. 
Den kan ju behövas nu på kvällarna då de inte är nån värme.


Köpte ett marmorskal och mina armband har äntligen kommit
från Wish, har väntat i några månader.


Har testat Isadoras chrome och de blev så läckert.
Tyvärr syns de inte på bilden men de är rose guld.


Alltså denna hund kan jag inte annat än skratt åt, hon är så rolig.
I går gick hon omkring med bollen i munnen i minst 1 tim. vägrade
släppa den för då kunde ju nån ta den haha.


Nu ska jag ta lite kaffe så jag håller mig vaken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...