16 april 2017

Påskafton

Har ju glömt att visa min nya plånbok 


och min nya väska som Jessica köpte när hon va utomlands.
Jag är så sjukt nöjd med båda :)


I går va vi hos syrran hela dagen/kvällen och som vanligt så
hade vi så trevligt :)

Först blev de påskfika


sen grillat, och jag åt alldeles för mycket, men de va ju sååå gott :)


Detta vin är så gott så en flaska går ner snabbt :)


Snälla Fanny flätade mitt långa hår.


My har en konstig stil då hon ska hänga över armstödet.


Både My och Selma gillade att ligga i säcken.


Finaste tokiga Lucky och Electra den 3 bente :)


Idag har hundarna sovit hela dagen, tänk va trötta dom blir 
av att vara borta en hel dag. Vi har bara slöat idag och testat
knäckepizza.
Jag måste säga att de va skit gott :)


Nu ska jag fortsätta att slappa resten av dagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....