12 februari 2017

Längesen

Har haft lite mycket så inte haft någon lust att blogga.

I fredags va jag ledig så då åkte alla hundar i badet.


Alla är så långhåriga nu och Casper sitter inte stilla när man ska
klippa honom runt ögonen så han får snällt ha tofs nu och de
accepterar han :)


I går kväll va vi till mamma och firade moster som fyllde
år. 

Räkor blev de sen kaffe och glass.


Här hittade jag Casper idag, han gör allt för solen haha.


Fyllt på ny jord och växtnäring på alla blommor idag, så
nu slipper jag de sen.
Blev en ny blomma till köket.


En till sån här fin orkidè


Godisben med bacon gillar hundarna.


Snart dags för sängen och sova ut i morgon då jag är ledig :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....