09 december 2016

Förkyld

Usch och fy vad förkyld jag är.
Men har lyckats jobbat en vecka med alvedon i kroppen men nu
är jag äntligen ledig i 4 dagar och sen får vi se hur jag mår.

Har fixat och donat i badrummet då vi ska kasta ut vårat
bubbelbadkar som inte funkar och så ska vi ta Jessicas massagebadkar 
i stället då hon bara vill ha dusch.

Har tagit bort de svarta jag satt på mina rosa kakelplattor
så nu får de vara så.

Har beställt detta fönster som jag ska sätta ovanför badkaret.


Sen har jag satt lite svarta stjärnor lite här och där, mest för att täcka
lite hål som finns :)


I kväll ska jag bara njuta av att vara hemma då jag jobbat kväll denna vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....