05 september 2016

Veckorna går fort

Tycker veckorna springer i väg just nu.
Redan inne på helg veckan och jag tycker nyss jag jobbade den :)

Så nu är jag ledig i 3 dagar innan de är dags att gå på helgjobb.

Just nu gör de inget att de går fort för desto snabbare dyker våra glas
upp till balkongen.
Längtar tills inglasningen är klar så jag får fixa klart där ute :)

Denna hund är hopplös när de gäller gardiner, inte
konstigt mina gardiner är så skrynkliga haha.


Ny belysning har vi fått upp ute, blir mysigt när inglasningen är klar.


Hittade fina bra knivar med lite rolig färg,
passar perfekt mot svarta kaklet :)


Nu ska jag slappa i soffan och invänta Paradise Hotel som börjar i kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...