01 augusti 2016

Kottarna växer

Mammas igelkotte ungar växer och växer.

Dom är helt orädda och bryr sig inte om oss.

Mammas rosor hon har i rabatten passar bra på mitt bord ute :)



I går på dagen va mamma och pappa här och fikade.
På kvällen grillade vi hos Jessica och jag fick med mig
hennes ångtvätt för att testa.
De va riktigt roligt att städa, städade alla golv och mattor och de tog inte
lång tid alls. 
Så en sån vill jag ha :)


Idag njuter Casper ute i solen, själv är jag trött och seg idag.
Kan vara för att nu är tyvärr semestern slut :(


Som tur är så börjar jag morgondagen med ledig dag på schemat :)
Sen jobbar jag bara 3 kväller sen ledig 4 dagar så jag klagar inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...