13 juli 2016

Snart har 2 veckor gått

och inte har de varit någon sommar värme :(

I går åskade de här så strömmen försvann och vi hade inget tv och
inget internet.

Tv funkade senare idag.

Jag hoppas verkligen vi får lite värme och sol snart.

I helgen va de Power meet här i stan.
Fredagen tillbringade vi ute på Hälla med Aston som gillade
när bilarna burnade.


På lördagen badade Aston hos Maya och Freya och när vi
skulle gå hem vägrade han att följa med så han blev kvar hos Jessica :)


2 prinsessor och en prins :)


På kvällen grillade vi hos Jessica sen åkte vi ner på stan
och röjde halva natten haha.
Kan säga att vi va inte så pigga på sön. men kul hade vi :)

I går hade vi tråkigt så vi åkte ut till Erikslund för att fördriva tid.

Hittade nya skor :)


Idag har vi städat och badat hundar.

Har ganska länge varit less på glasskivan på bordet då jag 
vägrar att hålla på att putsa den så idag kom jag äntligen på en lösning :)

Tyg vaxduk som jag klämde fast i glasskivan så nu slipper jag putsa :) :)


Nu ska jag glo en stund på tv:n och i morgon tar vi hundarna med oss
och åker till Södertälje och hälsar på Johanna o Oskar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....