01 mars 2016

Vårkänslor

Ja nog är våren på g, solen värmer rejält i lä :)

I lördags va vi hem till syrran och hälsade på.
Johanna och Oskar va där så då fick jag äntligen träffa
deras goa söta Milo.
Valpar är ju så underbara, antingen är de full fart eller så sover dom.



Älskar tulpaner och de köper jag alltid hem när våren är på g.


I helgen ställde vi in våran pelare i köket så nu kom den
till användning igen, och surfplattan som bara låg kom
oxå till användning.


Två nya kaffemuggar hittade jag på öb.
Dom är perfekta då dom är svarta på insidan :)


Många fjärrkontroller blir de och jag gillar inte att dom
ligger på köksbordet så dom blev perfekta i denna trots att 
den är till mobiler :)


Nu ska jag fortsätta njuta av min ledighet några dagar till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...