28 november 2015

6 års kalas

Idag har vi firat Maya som fyller 6 år på måndag.

Tårtorna va så goda som Jessica gjort och Maya fick så mycket fina presenter :)


Innan vi firade Maya satt vi upp alla stjärnor och advents ljusstakar.

Hittade små kulor som fick pryda fatet i stället för mossa som inte 
passade i år.




Efter kalaset åkte vi till Rusta där jag köpte dom sista julklapparna,
så nu är jag färdig med de :)

Denna pryder våran tv bänk och den är sååå fin :)
Så när de blir riktigt kallt ute kan jag även ha värme och de passar
ju mig perfekt som är så frussen :)


Nu blir de soff mys och tv resten av kvällen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....