08 oktober 2015

Hösten är här

Tjingeling

I går va vi åter igen till vet. Selma skulle äntligen få bort sina stygn.

Men så blev de inte :(
En liten glipa fanns där hon har sitt navel bråck så stygnen skulle sitta
 nån dag till.
Så i morgon gör vi ett nytt försök och hoppas dom blir borttagna.

Hon är i alla fall hur bra som helst och har till och med börjat
tugga ben som hon inte gjort på minst 1 år :)

Hon fick följa med till mamma i helgen och hon hade smarriga 
tuggben hemma :)


I går va jag även på möte med jobbet, kul när vi alla kan träffas :)

Idag har vi städat och i morgon går jag på mitt helg jobb.
Men blir en kort helg då jag är ledig på lördag för då ska vi bort :)

Balkongen röjde vi i helgen som va så nu är de bara
murgrönorna som ska planteras ner hos mamma kvar.

Sista tomaterna är intagna.


Nu ska jag sätta mig med tens apparaten och hoppas
jag får bort min huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...